menu
  • excl.
  • incl.
BTW

Klantenservice

Heb je vragen, ben je op zoek naar gewoon goed advies of is er een probleem waarvoor een oplossing nodig is? Wij helpen je graag verder bij het maken van de betere keuze voor buiten. Neem contact op met onze klantenservice, dat kan zowel telefonisch als per mail. Wij streven er naar om binnen een werkdag een reactie te geven op je mail. 

☎️ Tel.       +31 (0)512 51 82 05  (Our international customer service is available in English)
📧 Mail.     info@deboerdrachten.nl

Onze klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 - 12:30 en 13:00 - 16:00. 
 

Hoe kunnen wij je helpen?

Lees de antwoorden op de meest gestelde vragen via de onderwerpen hieronder.

Bestellen en Betalen
Bezorgen en Ophalen
Garantie en Reparatie
Annuleren en Retour
Verzendinformatie

Meest gestelde vragen:

Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is?

In de webshop kan je bij het artikel kijken of het artikel op voorraad is. De actuele status vind je onder de prijs van het artikel. Deze voorraad wordt meerdere keren per uur bijgehouden met onze actuele voorraadstand.


Hoe maak ik een account aan?

Stap 1: Plaats een bestelling (het is enkel mogelijk om een account aan te maken bij het plaatsen van een bestelling)

Stap 2: Je wordt gevraagd of je beschikt over een account. Vul je e-mailadres in en kies voor “Nee, ik maak een nieuw account”.

Stap 3: Vul een wachtwoord in


Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Stap 1: Ga naar Wachtwoord vergeten

Stap 2: Voer je e-mailadres in en klik op verzenden.

Stap 3: Je ontvangt een mail met daarin een link die je de mogelijkheid geeft je wachtwoord opnieuw in te stellen.


Waar is mijn pakketje?

Wij doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Wij adviseren om de Track&Trace in de gaten te houden om je bestelling te volgen. Normaal gesproken ontvang je binnen 15 minuten bij een succesvolle bestelling een e-mail met een orderbevestiging. Als dit niet het geval is adviseren wij je om in je e-mail te kijken bij ‘Ongewenste e-mail’. Mogelijk is de e-mail niet in je Postvak IN terecht gekomen.


Ik heb een beschadigd product, wat nu?

Wij vinden het vervelend dat je een beschadigd artikel hebt ontvangen. Volg onderstaande stappen en we gaan samen met je op zoek naar een oplossing. Om het proces zo snel mogelijk te laten verlopen hebben wij maar ook onze vervoerder een paar foto's nodig.

Foto 1: De buitenverpakking in zijn totaliteit met zichtbaar de adressering en de barcode

Foto 2: Een detailopname van de adressering en de barcode

Foto 3: Een detailopname van de schade aan de buitenverpakking

Foto 4: Eén of meerdere foto’s waarop de binnenverpakking goed te zien is

Foto 5: Een of meerdere detailopnames van de schade aan het artikel

 

Stuur deze foto’s via een e-mail naar klantenservice@deboerdrachten.nl. Vergeet niet om je contactgegevens en eventueel ordernummer in de mail te vermelden.

Wij nemen contact met je op en we zoeken samen naar een oplossing.


Ik wil iets retourneren?

Stap 1: Ga naar deze pagina

Stap 2: Meld je retour aan: kies voor webshop of een andere manier

Stap 3: Selecteer de juiste bestelling

Stap 4: Geef in het volgende scherm aan welke artikelen u wenst de retourneren

Stap 5: Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je retour. Print deze e-mail uit en voeg dit retourformulier toe bij de retour.


Ik krijg een factuur, maar ik heb al betaald? Hoe kan dat?

Wanneer je bij ons een bestelling plaatst en aangeeft dat je deze wilt afhalen, krijg je een factuur zodra je volledige bestelling op voorraad is en voor je is klaargezet. Dit is een teken dat je de bestelling kunt komen afhalen.


Ik heb een klacht

Stap 1: Ga naar klachten

Stap 2: Kijk hier hoe je jouw klacht kunt aanmelden.


De Boer Drachten
Winkelt u privé
Toon prijzen incl. btw
Winkelt u zakelijk
Toon prijzen excl. btw