menu
  • excl.
  • incl.
BTW

Klantenservice

Hoe kunnen wij u helpen?
Ga via onderstaande onderwerpen naar de meestgestelde vragen met antwoorden.

Bestellen en betalen
Bezorgen en ophalen
Garantie en reparatie
Annuleren en retour

Meestgestelde vragen:

Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is?

In de webshop kunt u bij het artikel kijken of het artikel op voorraad is. De actuele status vind u onder de prijs van het artikel.


Hoe maak ik een account aan?

Stap 1: Plaats een bestelling (het is enkel mogelijk om een account aan te maken bij het plaatsen van een bestelling)

Stap 2: U wordt gevraagd of u beschikt over een account. Vul uw e-mailadres in en kies voor “Nee, ik maak een nieuw account”.

Stap 3: Vul een wachtwoord in


Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Stap 1: Ga naar Wachtwoord vergeten

Stap 2: Voer uw e-mailadres in en klik op verzenden.

Stap 3: U ontvangt een mail met daarin een link die u de mogelijkheid geeft uw wachtwoord opnieuw in te stellen.


Waar is mijn pakketje?

Wij doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Wij adviseren om de Track&Trace in de gaten te houden om uw bestelling te volgen. Normaal gesproken ontvangt u binnen 15 minuten bij een succesvolle bestelling een e-mail met een orderbevestiging. Als dit niet het geval is adviseren wij u om in uw e-mail te kijken bij ‘Ongewenste e-mail’. Mogelijk is de e-mail niet in uw Postvak IN terecht gekomen.


Ik heb een beschadigd product, wat nu?

Wij vinden het vervelend dat u een beschadigd artikel heeft ontvangen. Volg onderstaande stappen en we gaan samen met u op zoek naar een oplossing. Om het proces zo snel mogelijk te laten verlopen hebben wij maar ook onze vervoerder een paar foto's nodig.

Foto 1: De buitenverpakking in zijn totaliteit met zichtbaar de adressering en de barcode

Foto 2: Een detailopname van de adressering en de barcode

Foto 3: Een detailopname van de schade aan de buitenverpakking

Foto 4: Eén of meerdere foto’s waarop de binnenverpakking goed te zien is

Foto 5: Een of meerdere detailopnames van de schade aan het artikel

 

Stuur deze foto’s via een e-mail naar klantenservice@deboerdrachten.nl. Vergeet niet om je contactgegevens en eventueel ordernummer in de mail te vermelden.

Wij nemen contact met u op en we zoeken samen naar een oplossing.


Ik wil iets retourneren?

Stap 1: Ga naar deze pagina

Stap 2: Meld je retour aan: kies voor webshop of een andere manier

Stap 3: Selecteer de juiste bestelling

Stap 4: Geef in het volgende scherm aan welke artikelen u wenst de retourneren

Stap 5: Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je retour. Print deze e-mail uit en voeg dit retourformulier toe bij de retour.


Ik krijg een factuur, maar ik heb al betaald? Hoe kan dat?

Wanneer u bij ons een bestelling plaatst en aangeeft dat u deze wilt afhalen, krijgt u een factuur zodra uw volledige bestelling op voorraad is en voor u is klaargezet. Dit is een teken dat u de bestelling kunt komen afhalen.


Ik krijg een factuur, maar ik heb mijn bestelling nog niet opgehaald uit de winkel. Hoe kan dat?

U krijgt bij ons standaard een factuur per mail. Dit krijgt u ook wanneer u al betaald heeft. Op de factuur staat dan achter reeds betaald (nog te betalen: 0,00).



Heeft u een specifieke vraag?
Neem dan contact op met onze klantenservice:

Tel.       0512 51 82 05
Mail.     info@deboerdrachten.nl

De Boer Drachten
Winkelt u privé
Toon prijzen incl. btw
Winkelt u zakelijk
Toon prijzen excl. btw