menu
  • excl.
  • incl.
BTW

Bestellen en betalen

Bekijk hieronder alle meest gestelde vragen met betrekking tot bestellen en betalen.

Bestellen:

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Stap 1: Ga naar het artikel van uw keuze.

Stap 2: Klik op de grote groene knop ‘In winkelwagen’. Het gewenste artikel is in de winkelwagen geplaatst.

Stap 3: Druk op de winkelwagen om uw digitale winkelmandje te bekijken.

Stap 4: Kies voor ‘Verder winkelen’ of ‘Nu afrekenen’. Om een bestelling te plaatsen kiest u voor ’Nu afrekenen’.

Stap 5: Volg de stappen in het bestelproces.


Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Het is mogelijk om in uw winkelwagen de bestelling te wijzigen. Druk op het kruisje achter het artikel om het product uit de winkelwagen te verwijderen. Is de bestelling al geplaatst? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, wanneer een bestelling is afgerond is het niet meer mogelijk een extra artikel toe te voegen. In dat geval zal een nieuwe bestelling geplaatst moeten worden.


Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Normaal gesproken ontvangt u binnen 15 minuten bij een succesvolle bestelling een e-mail met een orderbevestiging. Als dit niet het geval is adviseren wij u om in uw e-mail te kijken bij ‘Ongewenste e-mail’. Mogelijk is de e-mail niet in uw Postvak IN terecht gekomen. Is dit ook niet het geval? Dan kunt u de bestelling controleren in Mijn De Boer. U klikt op Mijn de Boer. Mijn de Boer kunt u vinden als u op de webshop bent ingelogd, hierin vindt u alle relevante informatie met betrekking tot de orders en de bestelde producten.



Betalen:

Hoe kan ik betalen?

De bestelling kan op diverse manieren worden afgerekend, hieronder een overzicht:

iDeal: Bij iDeal betaald u makkelijk en veilig via uw eigen bank. Alle meest voorkomende Nederlandse banken ondersteunen betalingen met iDeal.

Creditcard: VISA en Mastercard Uw kunt uw bestelling ook betalen met uw creditcard. Hier vult u de juiste gegevens in van uw kaart en de beveiligingscode.

Vooraf overmaken:: Als u voor deze betaalmethode kiest, ontvangt u een e-mail met de bankgegevens. U kunt de overboeking vanaf uw eigen bank maken, in uw eigen omgeving. U dient hierbij wel rekening te houden dat de levertijd 1-2 dagen langer is dan bijvoorbeeld iDeal.

Afterpay (achteraf betalen): Met Afterpay kunt u makkelijk achteraf betalen. U kunt dus uw bestelling eerst bekijken en dan betalen. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u altijd contact opnemen met AfterPay.

PayPal: Indien u een account heeft bij PayPal, kunt u met deze betaalmethode eenvoudig inloggen en uw betaling voldoen.

Bancontant/Mister Cash: Deze betaalmethode is de meest gebruikte methode om online bestellingen te betalen in België.

Sofort Banking: Met Sofort Banking kunt u vanuit veel Europese landen uw betaling voldoen. Deze betaalmethode is populair in bijvoorbeeld Duitsland en Oostenrijk.

Betalen bij afhalen: Indien u kiest om uw bestelling in de winkel af te halen, kunt u ook dan de betaling uitvoeren.


Ik heb de bestelling al betaald maar krijg toch nog een factuur, wat nu?

Wij versturen een orderbevestiging via de mail voor uw eigen boekhouding. Op de factuur staat het bedrag wat u nog moet betalen. In de meeste gevallen staat hier €0,00 euro.


Moet ik verzendkosten betalen?

Er worden vanaf € 75,- meestal geen verzendkosten berekend. Is uw bestelling lager dan € 75,- dan berekenen wij u € 5,- verzendkosten. Voor verzendingen van volume artikelen of verzending naar het buitenland hanteren wij andere bedragen. Bij het retourneren van bestellingen zijn de verzendkosten van rekening van de klant. Mocht het de fout van ons zijn, een foutieve levering of een defect product dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.


Kan ik ook vanuit het buitenland online bestellen?

Ja, dit is mogelijk. U kunt ook bestellen als u een adres heeft in het buitenland. Hiervoor gelden wel aanvullende verzendkosten. Vanuit welke landen en met welke verzendkosten u kunt bestellen, kunt u hier bekijken. Ook verzending naar andere landen is mogelijk, maar dan dient u uw bestelling te mailen naar: info@deboerdrachten.nl. Er gelden dan ook aanvullende verzendkosten, hiervan stellen wij u tijdig op de hoogte. U kunt bij ons online afrekenen met Mister Cash/Bancontant, of Sofort Banking. Ook kunt u uw bestelling betalen met uw credit card.Wilt u bestellen vanuit een ander land dan aangegeven, kunt u dit formulier invullen.



Staat uw vraag er niet tussen?
Ga dan terug naar de klantenservice pagina voor alle onderwerpen of neem contact op met de klantenservice:

Tel.       0512 51 82 05
Mail.     info@deboerdrachten.nl

De Boer Drachten
Winkelt u privé
Toon prijzen incl. btw
Winkelt u zakelijk
Toon prijzen excl. btw