menu
  • excl.
  • incl.
BTW

Rechtstreekse garantie indienen

Voor artikelen van Intex, Bestway, EXIT en Salta dient u als consument de garantie aanvraag rechtstreeks in te dienen bij de leverancier/fabrikant. Omdat wij u hierin zo goed mogelijk willen bijstaan, leggen wij graag uit hoe u deze aanvraag kunt indienen.

Garantie indienen bij INTEX®

Alle garantieaanvragen worden via de Intex website aangenomen en afgehandeld. Doorloop de volgende stappen om uw antwoord te vinden of een consument case te registeren.


  1. Ga naar www.intexcorp.eu, kies uw land/taal en klik daarna in het menu op “Support”.
  2. Kies vervolgens “Product support & Case registratie” en selecteer uw product.
  3. Controleer de FAQ (Veelgestelde vragen) om een probleemoplossing te vinden. Is uw probleem niet opgelost? Dan kunt u direct een case indienen.
  4. Selecteer “Ik ben een consument”, en neem de instructies door voor het registratie van een consument case.
  5. Vul het online case formulier in en upload de gevraagde documenten.
  6. U kunt uw case status volgen door in het keuzemenu te klikken op “Case status”.

Zodra uw case is registreert, ontvangt u een ontvangstbevestiging. Uw aanvraag zal z.s.m. in behandeling worden genomen door Intex. Neem voor de status van uw case contact op met Intex.

Garantie indienen bij BESTWAY®

Alle garantieaanvragen worden via Bestway website aangenomen en afgehandeld. Doorloop de volgende stappen om uw antwoord te vinden of een ticket te registeren.


  1. Ga naar www.bestwaycorp.eu/nl-nl en kies onder hoe kunnen we u helpen “Klantenservice”.
  2. Zoek uw product op serienummer, categorieboom of trefwoorden. Wij adviseren te zoeken op de EAN code van het artikel.
  3. Controleer of u bent geholpen met technische info, installatievideo’s of handleidingen van dit artikel.
  4. Komt u er nog niet uit klik dan op het klantenservice icoontje en selecteer een onderwerp.
  5. Bekijk of u bent geholpen met gestelde FAQ oplossingen.
  6. Staat u oplossing er niet tussen? Klik dan onderaan de pagina op: “nee, dien ticket in”.
    • Stap 1 – Controleer of u alle benodigde informatie bij de hand heeft zoals het serienummer, bewijs van aankoop, aankoopdatum en de garantiedekking van het product.
    • Stap 2 – Maak een account aan
    • Stap 3 – Voer uw productinformatie in
    • Stap 4 – Voer uw persoonlijke gegevens in
    • Stap 5 – Controleer uw aanvraag en dien uw ticket in

Zodra uw tickets is ingediend, ontvangt u een ontvangstbevestiging. Uw aanvraag zal z.s.m. in behandeling worden genomen door Bestway. Ga naar www.bestwaycorp.eu/nl-nl en klik op "controleer uw ticketstatus" om de status van uw ticket te bekijken.

Garantie indienen bij SALTA

Alle garantieaanvragen worden via de Salta website aangenomen en afgehandeld. Doorloop de volgende stappen om uw aanvraag in te dienen.


  1. Maak foto’s van het gehele artikel en detail foto’s van uw klacht.
  2. Verzamel de aankoopfactuur van uw bestelling. Deze kunt u ook terugvinden in uw "Mijn De Boer" account.
  3. Achterhaal het jaar van de productie van uw artikel (indien mogelijk)
  4. Ga naar www.salta.com/nl/service/garantie
  5. Vul het volledige garantieformulier in met een duidelijke omschrijving van uw garantie claim. En klik op "verzenden".

Zodra uw garantie aanvraag is ingediend, ontvangt u een ontvangstbevestiging. Uw aanvraag zal z.s.m. in behandeling worden genomen door Salta. Neem voor de status van uw aanvraag contact op met Salta.

Garantie indienen bij EXIT

Alle garantieaanvragen van EXIT worden via de leverancier, Dutch Toys Group, via de mail of telefonisch aangenomen en afgehandeld. Dutch Toys Group vindt het belangrijk de kwaliteit van haar producten streng te waarborgen en heeft er daarom voor gekozen zelf de garantieverzoeken af te handelen.


  1. Controleer of uw vraag ook wordt beantwoord op de FAQ welke op de EXIT website staat.
  2. https://www.exittoys.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen
  3. U mailt naar office@dutchtoysgroup.com of belt naar 0314-796020, het telefoonnummer van Dutch Toys Group.
  4. U vermeldt wat het defect is of welke onderdelen u mist. Voeg eventueel hiervan foto’s en video’s toe om de situatie te verduidelijken.
  5. U voegt als bijlage het aankoopbewijs van uw gekochte EXIT product toe. Het aankoopbewijs is terug te vinden in uw ‘Mijn De Boer’ account.

Wanneer u nog vragen heeft over de afhandeling van uw garantieverzoek kunt u bellen met 0314-796020.


Wij stellen onze klanttevredenheid voorop. Daarom denken wij indien de geboden oplossing van onze leveranciers niet past bij uw verwachtingen graag met u mee. Heeft u na het doorlopen van deze stappen nog vragen? Neem dan gerust contact op met de klantenservice .

De Boer Drachten
Winkelt u privé
Toon prijzen incl. btw
Winkelt u zakelijk
Toon prijzen excl. btw