menu
  • excl.
  • incl.
BTW

Rechtstreekse garantie indienen

Voor de merken Intex, Bestway, Salta, EXIT, Gardena en Qlima geldt een speciale service en garantieafhandeling. Om snel in contact te komen met de juiste mensen met de juiste kennis, regelen deze merken zelf de afhandeling. Dit betekent dat je gemakkelijk bij hen een melding kunt maken, zodat ze direct met jou tot een passende oplossing kunnen komen. We staan natuurlijk klaar om je te helpen met al je vragen of problemen met betrekking tot je Intex, Bestway, Salta, EXIT, Gardena en Qlima producten, maar de garantieafhandeling verloopt altijd rechtstreeks via de leverancier. Hieronder lees je hoe je eenvoudig en snel je klacht of defect kunt melden.

Wat kan u als oplossing verwachten van de leverancier?
Van de leverancier kun je een nieuw onderdeel verwachten als er een onderdeel ontbreekt of kapot is. Daarnaast sturen ze je ook een nieuw product als dit volledig vervangen moet worden. In de meeste gevallen ontvang je dus geen terugbetaling van het aankoopbedrag, maar wordt er naar een andere oplossing gezocht.

Garantieaanvraag indienen bij INTEX®

Intex neemt alle garantieaanvragen graag via hun eigen website aan en handelt deze zelf af. Volg de onderstaande stappen om je antwoord te vinden of om een consumentcase te registreren.


  1. Ga naar www.intexcorp.eu en selecteer je land en taal. Klik vervolgens op "Support" in het menu.
  2. Kies daarna "Product support & Case registratie" en zoek je product op.
  3. Check eerst de FAQ (Veelgestelde vragen) om te zien of je daar een oplossing kunt vinden. Als je probleem niet is opgelost, kun je direct een case indienen.
  4. Selecteer de optie "Ik ben een consument" en volg de instructies om je consumentcase te registreren.
  5. Vul het online caseformulier in en upload de gevraagde documenten.
  6. Om je casestatus te volgen, ga je naar het keuzemenu en klik je op "Case status".

Hoelang duurt het voordat je antwoord krijgt?

Het invullen van je garantieclaim op het serviceportaal kost je ongeveer 5 minuten. In de meeste gevallen krijg je binnen 1 à 2 werkdagen een reactie en wordt je probleem (als je alles volledig hebt aangeleverd) binnen 2 à 3 dagen opgelost. Houd er wel rekening mee dat de oplossingen vaak betrekking hebben op het verkrijgen van een vervangend onderdeel of artikel, en niet op het terugkrijgen van het aankoopbedrag.

Garantieaanvraag indienen bij BESTWAY®

Bij Bestway worden alle garantieaanvragen via hun eigen website aangenomen en afgehandeld. Volg de onderstaande stappen om je antwoord te vinden of een ticket te registreren:


    1. Ga naar de ALPC-website van Bestway en kies voor "Klantenservice".
    2. Zoek naar je product op serienummer, categorieboom of trefwoorden. We raden aan om te zoeken op de EAN-code van het artikel.
    3. Controleer of je geholpen kunt worden met technische informatie, installatievideo's of handleidingen van het artikel.
    4. Als je nog steeds geen oplossing hebt gevonden, klik dan op het klantenservice-icoontje en selecteer een onderwerp.
    5. Bekijk de FAQ (veelgestelde vragen) om te zien of je daar een oplossing kunt vinden.
      • Stap 1 - Ga naar https://www.alpc.nl/aftersales/bestway en kies voor "Klantenservice".
      • Stap 2 - Vul eerst de aankoopdatum in, deze staat op de factuur.
      • Stap 3 - Volg de stappen en maak een case aan.
      • Stap 4 - Je krijgt een zoekfunctie te zien. Hierin kun je zoeken op artikelomschrijving. We raden je aan om te zoeken op artikelnummer, dat je kunt vinden op de factuur. Het artikelnummer begint meestal met ALPC7025032068. Vul alleen het nummer in, zonder de letters ervoor. Dit is het artikelnummer van de leverancier.
      • Stap 5 - Geef vervolgens per stap aan wat de reden is van je garantieaanvraag.Als je oplossing er niet tussen staat, klik dan onderaan de pagina op "Nee, dien een ticket in"

Zodra je ticket is ingediend, ontvang je een ontvangstbevestiging. Je aanvraag zal zo snel mogelijk worden behandeld door Bestway. Ga naar https://www.alpc.nl/aftersales/bestway en klik op "Controleer je ticketstatus" om de status van je ticket te bekijken. Houd er wel rekening mee dat de oplossingen vaak betrekking hebben op het verkrijgen van een vervangend onderdeel of artikel, en niet op het terugkrijgen van het aankoopbedrag.

Garantieaanvraag indienen bij SALTA

Om een garantieaanvraag in te dienen bij Salta, volg je de onderstaande stappen:


  1. Maak foto's van het volledige artikel en detailfoto's van het specifieke probleem.
  2. Zorg ervoor dat je de aankoopfactuur van je bestelling bij de hand hebt. Deze kun je vinden in je "Mijn De Boer" account.
  3. Indien mogelijk, achterhaal het productiejaar van het artikel.
  4. Ga naar www.salta.com/nl/service/garantie.
  5. Vul het volledige garantieformulier in en geef een duidelijke beschrijving van je garantieclaim. Klik vervolgens op "Verzenden".

Zodra je garantieaanvraag is ingediend, ontvang je een ontvangstbevestiging. Salta zal je aanvraag zo snel mogelijk in behandeling nemen. Neem contact op met Salta voor de status van je aanvraag.

Garantieaanvraag indienen bij EXIT

Bij EXIT worden alle garantieaanvragen via de leverancier, Dutch Toys Group, aangenomen en afgehandeld. Dutch Toys Group hecht veel belang aan de kwaliteit van hun producten en heeft ervoor gekozen om de garantieverzoeken zelf af te handelen. Je kunt op de volgende manieren een garantieaanvraag indienen:


  1. Via het serviceportaal: www.exittoys.com/welcome. Via het serviceportaal word je het snelst geholpen.
  2. Stuur een e-mail naar info@exittoys.com. Voeg de volgende informatie toe aan je e-mail:
    • Vermeld het defect of welke onderdelen je mist. Voeg indien mogelijk foto's en video's toe om de situatie te verduidelijken.
    • Voeg als bijlage het aankoopbewijs van je EXIT-product toe. Het aankoopbewijs kun je vinden in je 'Mijn De Boer'-account.
  3. Je kunt ook via WhatsApp contact opnemen. Stuur een bericht naar +31 85536 0465.

Als je nog vragen hebt over de afhandeling van je garantieverzoek, kun je bellen naar 0314-796020. Na het indienen van je aanvraag ontvang je binnen 48 uur een reactie van EXIT. Houd er rekening mee dat de garantietermijn per EXIT-product kan verschillen. In de meeste gevallen geldt er een garantie van 2 jaar op buitenspeelgoed. In ieder geval staat EXIT klaar om je verder te helpen met je klacht.

Garantieaanvraag indienen bij GARDENA

Bij Gardena kun je gebruikmaken van de garantieprocedure. Gardena hecht veel belang aan het streng bewaken van de kwaliteit van haar producten en heeft ervoor gekozen om zelf de garantieverzoeken voor defecte producten af te handelen.


Je kunt een garantieverzoek indienen via de volgende website:

 

https://www.gardena.com/nl/ondersteuning/reparatie-service/

 

Na het indienen van je garantieverzoek ontvang je updates via e-mail om op de hoogte te blijven.

Garantieaanvraag indienen bij QLIMA

Bij Qlima kies je voor de zekerheid van een goede prijs-kwaliteitverhouding, betrouwbare service en een garantieperiode van minimaal 2 jaar. Voor kachels en de compressor van split-unit airconditioners geldt zelfs een garantieperiode van maximaal 4 jaar vanaf de aankoopdatum. Binnen deze periode worden alle materiaal- en fabricagefouten kosteloos verholpen volgens de garantievoorwaarden die vermeld staan in de gebruikshandleiding.


Als je een reparatie- of garantieverzoek wilt indienen, kun je gebruikmaken van het aanmeldformulier op de volgende link:


https://www.qlima.nl/info-support/reparatie-aanvraag/


Je ontvangt zo spoedig mogelijk een bericht over je reparatieaanvraag.


Wij stellen onze klanttevredenheid voorop. Daarom denken wij, indien de geboden oplossing van onze leveranciers niet past bij jouw verwachtingen, graag met je mee. Heb je na het doorlopen van deze stappen nog vragen? Neem dan gerust contact op met de klantenservice .

De Boer Drachten
Winkelt u privé
Toon prijzen incl. btw
Winkelt u zakelijk
Toon prijzen excl. btw