Rechtstreekse garantie indienen
Voor artikelen van Intex, Bestway, EXIT en Salta dient u als consument de garantieaanvraag rechtstreeks in te dienen bij de leverancier/fabrikant. Omdat wij u hierin zo goed mogelijk willen bijstaan, leggen wij op deze pagina uit hoe u deze aanvraag kunt indienen.
Garantieaanvraag indienen bij INTEX®
Alle garantieaanvragen worden via de Intex website aangenomen en afgehandeld. Doorloop de volgende stappen om uw antwoord te vinden of een consumentcase te registeren.
- Ga naar www.intexcorp.eu, kies uw land/taal en klik daarna in het menu op “Support”.
- Kies vervolgens “Product support & Case registratie” en selecteer uw product.
- Controleer de FAQ (Veelgestelde vragen) om een probleemoplossing te vinden. Is uw probleem niet opgelost? Dan kunt u direct een case indienen.
- Selecteer “Ik ben een consument” en neem de instructies door voor de registratie van een consumentcase.
- Vul het online caseformulier in en upload de gevraagde documenten.
- U kunt uw casestatus volgen door in het keuzemenu te klikken op “Case status”.
Zodra uw case registreerd is, ontvangt u een ontvangstbevestiging. Uw aanvraag zal z.s.m. in behandeling worden genomen door Intex. Neem voor de status van uw case contact op met Intex.
Garantieaanvraag indienen bij BESTWAY®
Alle garantieaanvragen worden via de Bestway website aangenomen en afgehandeld. Doorloop de volgende stappen om uw antwoord te vinden of een ticket te registeren.
- Ga naar de ALPC website van BESTWAY en kies voor “Klantenservice”.
- Zoek uw product op serienummer, categorieboom of trefwoorden. Wij adviseren te zoeken op de EAN code van het artikel.
- Controleer of u bent geholpen met technische info, installatievideo’s of handleidingen van dit artikel.
- Komt u er nog niet uit, klik dan op het klantenservice icoontje en selecteer een onderwerp.
- Bekijk of u bent geholpen met de FAQ (veelgestelde vragen).
- Staat u oplossing er niet tussen? Klik dan onderaan de pagina op: “nee, dien ticket in”.
- Stap 1 – Ga naar https://www.alpc.nl/aftersales/bestway en kies voor “Klantenservice”.
- Stap 2 – U vult nu eerst de aankoopdatum in. Deze vindt u op de factuur.
- Stap 3 – U volgt de stappen en maakt een case aan.
- Stap 4 – U krijgt een zoekfunctie te zien. Hierin kunt u op artikelomschrijving zoeken. We adviseren u om op artikelnummer te zoeken. Deze vindt u op de factuur. Het artikelnummer begint meestal met ALPC7025032068. U vult het nummer in, zonder de letters ervoor. Dit is het artikelnummer van de leverancier.
- Stap 5 – Vervolgens geeft u per stap aan wat de reden is van uw garantieaanvraag.
Zodra uw tickets is ingediend, ontvangt u een ontvangstbevestiging. Uw aanvraag zal z.s.m. in behandeling worden genomen door Bestway. Ga naar https://www.alpc.nl/aftersales/bestway en klik op "controleer uw ticketstatus" om de status van uw ticket te bekijken.
Garantieaanvraag indienen bij SALTA
Alle garantieaanvragen worden via de Salta website aangenomen en afgehandeld. Doorloop de volgende stappen om uw aanvraag in te dienen.
- Maak foto’s van het gehele artikel en detailfoto’s van uw klacht.
- U heeft de aankoopfactuur van uw bestlling nodig. Deze kunt u terugvinden in uw "Mijn De Boer" account.
- Achterhaal het jaar van de productie van uw artikel (indien mogelijk)
- Ga naar www.salta.com/nl/service/garantie
- Vul het volledige garantieformulier in met een duidelijke omschrijving van uw garantieclaim en klik op "verzenden".
Zodra uw garantieaanvraag is ingediend, ontvangt u een ontvangstbevestiging. Uw aanvraag zal z.s.m. in behandeling worden genomen door Salta. Neem voor de status van uw aanvraag contact op met Salta.
Garantieaanvraag indienen bij EXIT
Alle garantieaanvragen van EXIT worden via de leverancier, Dutch Toys Group, via de mail of telefonisch aangenomen en afgehandeld. Dutch Toys Group vindt het belangrijk de kwaliteit van haar producten streng te waarborgen en heeft er daarom voor gekozen zelf de garantieverzoeken af te handelen.
- Controleer of het antwoord op uw vraag in de FAQ (veelgestelde vragen), die u op de EXIT website vindt, staat. https://www.exittoys.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen
- U mailt naar office@dutchtoysgroup.com of belt naar 0314-796020, het telefoonnummer van Dutch Toys Group.
- U vermeldt wat het defect is of welke onderdelen u mist. Voeg eventueel foto’s en video’s toe om de situatie te verduidelijken.
- U voegt als bijlage het aankoopbewijs van uw gekochte EXIT product toe. Het aankoopbewijs is terug te vinden in uw ‘Mijn De Boer’ account.
Wanneer u nog vragen heeft over de afhandeling van uw garantieverzoek kunt u bellen met 0314-796020.
Garantieaanvraag indienen bij GARDENA
U kunt gebruik maken van de garantieprocedure van Gardena. Gardena vindt het belangrijk de kwaliteit van haar producten streng te bewaken en heeft er daarom voor gekozen zelf de garantieverzoeken m.b.t. defecte producten af te handelen.
U kunt een garantieverzoek indienen via onderstaande website
https://www.gardena.com/nl/ondersteuning/reparatie-service/
U wordt via de mail op de hoogte gehouden van uw garantieverzoek.
Garantieaanvraag indienen bij QLIMA
Met Qlima kies je voor de zekerheid van een gunstige prijs- / kwaliteit verhouding, betrouwbare service en minimaal 2 jaar garantie. Op kachels en de compressor van split unit airco's zelfs tot 4 jaar garantie vanaf de aankoopdatum. Binnen deze periode worden alle materiaal- en fabricagefouten kosteloos verholpen conform de garantievoorwaarden zoals vermeld in de gebruikshandleiding.;
Je kan een reparatie- of garantieverzoek indienen via onderstaande aanmeldformulier
https://www.qlima.nl/info-support/reparatie-aanvraag/
Je krijgt zo snel mogelijk een bericht over jouw reparatieaanvraag.
Wij stellen onze klanttevredenheid voorop. Daarom denken wij, indien de geboden oplossing van onze leveranciers niet past bij uw verwachtingen, graag met u mee. Heeft u na het doorlopen van deze stappen nog vragen? Neem dan gerust contact op met de klantenservice .