menu
  • excl.
  • incl.
BTW

Garantie en reparatie

Bekijk hieronder alle meest gestelde vragen met betrekking tot garantie en reparatie.

Garantie:

Heb ik garantie op mijn artikelen?

Jazeker! Bij De Boer Drachten geldt de fabrieksgarantie op producten. Na ontvangst van u garantieaanvraag bekijken wij of de aanvraag binnen of buiten de garantie valt.
Daarna nemen wij contact met u op. U hoort van ons of de aanvraag binnen of buiten de garantie valt.
Afhankelijk van uw artikel regelen we een reparatie of terugbetaling van het aankoopbedrag.
Als het artikel niet gerepareerd kan worden of als de reparatie bijvoorbeeld niet onder garantie uitgevoerd kan worden, informeren wij u binnen 14 dagen over een verdere afhandeling.


Rechtstreekse garantie aanvraag

In een aantal gevallen vraagt de leverancier om een rechtstreekse garantie aanvraag. Helaas zijn wij hier genoodzaakt u voor een garantie aanvraag door te verwijzen naar de leverancier. Dit geldt voor artikelen van Intex, Bestway, Salta, EXIT en Gardena. Bekijk hier hoe u een aanvraag kunt indienen.


Hoe vraag ik garantie aan?

Stap 1: Omschrijf zo uitgebreid mogelijk de oorzaak van de garantieaanvraag in een e-mail.

Stap 2: Voeg afbeeldingen toe in de e-mail.

Stap 3: Mail de garantieaanvraag naar info@deboerdrachten.nl.

Stap 4: Vervolgens nemen we na twee werkdagen contact met u op over het vervolg. Afhankelijk van uw artikel regelen we een reparatie of terugbetaling van het aankoopbedrag.


Hoelang geldt de garantie?

Dat hangt van het artikel af. De fabrieksgarantie verschilt per fabrikant. Hoelang die duurt, ziet u in de documentatie van het artikel.



Reparatie:

Hoelang duurt de reparatie?

Ons streven is om dit zo snel mogelijk te laten verlopen.



Staat uw vraag er niet tussen?
Ga dan terug naar de klantenservice pagina voor alle onderwerpen of neem contact op met de klantenservice:

Tel.       0512 51 82 05
Mail.     info@deboerdrachten.nl

De Boer Drachten
Winkelt u privé
Toon prijzen incl. btw
Winkelt u zakelijk
Toon prijzen excl. btw